In groep paars zijn we gestart met 8 leerlingen. Onze leerlingen werken op de niveaus van groep 4 tot en met 7. Verder is onze groep meer een praktische groep waardoor we meer praktische vaardigheden proberen aan te leren.

Juffen

Juf Jolanda en juf Anjelica zijn de juffen in groep paars. Beide staan ze 5 dagen voor deze groep. Dat de juffen beide 5 dagen aanwezig zijn is natuurlijk hartstikke fijn voor zowel de kinderen als de juffen. Door de huidige bezetting in groep paars zal er een goede en duidelijke communicatie zijn tussen ouders, leerling en docent zijn.
Onze ochtend programma ziet er als volg uit:
  • We starten met een starttaak in de ochtend.
  • Na een starttaak beginnen we aan de theoretische vakken die we in de ochtenden doen bv. rekenen , taal, spelling, blits, kwink , nieuwbegrip, gynzy  enz.
Verder is onze groep meer een praktijk groep dus zijn we in de middag praktisch bezig.
Sommige dagen doen we koken, taakjes in en rond de school bv; harken, keukendoeken opvouwen, papierbakjes legen enz.
Ook gaan  we binnenkort van start met ons eigen moestuintje.
We hebben 2 keer in de week gym; dit is op de woensdag en donderdag. Voor de gym vragen wij dat ze gymkleding en gymschoenen meenemen van thuis.
Voor beloning hebben we classdojo systeem waar je punten kan inruilen per kind of per groep.
Per kind kan dat zijn ;noodle , tosti, kleurplaat enz.
Per groep; uitstapjes , filmmiddag, extra gym.